Sunday, October 17, 2010

Pengenalan Program LogiPTC

Halaman Utama LogiPTC
LogiPTC ialah program PTC yang agak berbeza berbanding khidmat PTC yang lain di internet. Menurut whois.domaintools.com website ini dimiliki oleh David Anderson dan Albert Chen yang bertempat di US. Perbezaan yang amat ketara PTC ini berbanding dengan PTC - PTC yang lain ialah PTC ini tidak mengenakan sebarang yuran keahlian dan ahli - ahlinya boleh memiliki referral yang tidak ada had. Satu lagi keistimewaan PTC ini ialah kadar janaan wang harian yang amat tinggi sehingga boleh mencapai USD0.10 dalam sehari. Hantu PTC percaya sumber kewangan  pemilik PTC ini datang dari iklan - iklan Text Link Ads dari Adhitz dan sumber utama dari LogiTraffic yang menawarkan khidmat penjanaan traffic kepada pelanggan - pelanggannya. LogiTraffic ini amat popular di kalangan pengguna Malaysia yang memperolehi pendapatan dari Google Adsense.

Setakat ini, LogiPTC menjalankan kerja - kerja pembayaran komisen melalui Paypal sahaja. Selain dari itu, kadar payout PTC agak tinggi iaitu USD5 dan ke atas perlu ada dalam akaun sebelum kita dapat memindahkan wang tersebut ke dalam akaun Paypal. Namun begitu, Hantu PTC berasa amat berbaloi kerana rate earning PTC agak laju dan kita tak perlu menunggu terlalu lama untuk memenuhi syarat pengeluaran minima komisen dari PTC ini.


FAKTA RINGKAS MENGENAI PTC


SUMBER PENDAPATAN
1) Servis Penjanaan Traffic Web atau Blog (Advertiser)
2) Iklan - iklan text link Ads dari Adhitz

JENIS KEAHLIAN
Tiada

BILANGAN IKLAN YANG PERLU DIKLIK SETIAP HARI UNTUK PERMULAAN
Pelbagai sehingga boleh mencecah 10 iklan sehari. LogiPTC juga menyediakan ToolBar mereka sendiri untuk memudahkan pengguna mendapatkan jumlah klik yang optimum untuk iklan - iklan yang dipaparkan.

ANGGARAN PERUNTUKAN MASA SETIAP HARI
Bergantung kepada kerajinan pengguna.

METHOD PEMBAYARAN KOMISEN
Paypal sahaja.

SYARAT PENGELUARAN MINIMUM KOMISEN
USD5 dan ke atas.

JENIS PLATFORM
Tidak dapat dikenalpasti.




Get Paid for Browsing the Internet with LogiPTC

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...