Monday, November 8, 2010

Bayaran Dari Cashstream, IndoClix dan Neobux

Cashstream

Pada minggu lepas, Hantu PTC menerima bayaran dari Cashtream sebanyak USD1.49 pada 4 November yang lalu. Hantu PTC telah membuat permohonan cashouts pada 3 November 2010 dan ini bermakna proses cashout hanya mengambil masa lebih kurang 1 hari bertepatan dengan TOS yang menyatakan proses ini memakan masa 48 jam dari masa permohonan dibuat. Hantu PTC amat berpuas hati dengan servis pembayaran komisen dari ptc ini memandangkan tempoh cashouts amat cepat berbanding kebanyakan ptc. Sebenarnya Cashtream ini mempunyai reputasi yang agak baik dikalangan pengguna ptc dan mempunyai kaitan dengan ptc CashViews dan CashnHits yang bernaung di bawah pemilik yang sama. Di bawah ini adalah bukti pembayaran komisen dari ptc jenis GPT Aurora ini.


Bayaran Pertama Dari Cashstream 

Pada posting yang lepas, Hantu PTC ada bercerita mengenai masalah kelewatan bayaran dari IndoClix disebabkan oleh bug errors pada sistem. Oleh hal yang demikian, pihak IEN (IndoEvolution Network Inc) mengumumkan polisi sementara berkenaan dengan isu bayaran ini dengan memanjangkan tempoh proses cashouts ini kepada 30 hari. Akhirnya, pada 6 November 2010 baru - baru ini, Hantu PTC telah menerima bayaran komisen ini ke akaun Paypal iaitu sebanyak USD1.53. Ini bermakna pihak IEN telah menepati janjinya kalau diikutkan dari tarikh permohonan cashouts yang telah dibuat oleh Hantu PTC pada 8 Oktober lalu. Pada ketika ini, pihak IEN sekali lagi mengumumkan polisi baru berkenaan dengan isu ini. Polisi baru ini memerlukan pengguna perlu membuat bayaran sebagai reinvestment fund untuk cashouts yang akan datang. Ini bertujuan untuk memastikan tahap kewangan mereka stabil. Perkara ini akan Hantu PTC ceritakan secara terperinci pada posting yang akan datang. Berikut adalah bukti pembayaran dari website ptc ini.


Bayaran Pertama Dari IndoClix

  
Bayaran kali ini merupakan kali ke-3 Hantu PTC dapat dari sebuah ptc yang sememangnya merupakan ptc yang terkenal dengan reputasi pembayaran serta merta di kalangan peminat PTC sedunia. Tidak hairanlah ramai blogger, laman - laman web dan forum yang melabelkan ptc ini tahap elit. Hantu PTC telah menerima USD3.97 dari ptc ini. Di bawah ini adalah bukti pembayaran komisen dari neobux.

Bayaran Ke 3 Dari Neobux

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...