Thursday, September 30, 2010

Penyertaan Menjadi Ahli 3 PTC Baru

Hari ini, Hantu PTC telah membuat pendaftaran untuk 3 jenis program PTC yang baru iaitu AdvertsthatPay, IfBux dan Buxix. Ketiga - tiga PTC baru muncul di talian dan setakat ini belum ada testimonial yang menyakinkan lagi dari pengguna. Hantu PTC tak akan mengesyorkan PTC - PTC yang masih belum ada reputasi yang menyakinkan kepada anda semua. Walaupun apapun, jika anda sendiri ingin mencubanya, itu adalah hak anda :). 

AdvertsthatPay adalah PTC berasas GPT(Aurora) Site. Pemilik PTC ini dipercayai memiliki laman web PTC yang lain iaitu BuildingBrass.com dan Findreferral.com. AdvertsthatPay telah muncul pada pertengahan bulan september 2010. Apa yang menarik mengenai PTC ini ialah nilai pembayaran clicking insentif dibayar dalam matawang Pound Sterling iaitu RM4.90 perPound Sterling. Menarik bukan? 

Laman Utama AdvertsthatPay

IfBux dan Buxix pula adalah PTC yang menggunakan Platform BuxSite. Hantu PTC amat menggemari PTC yang berasaskan Buxsite kerana ia amat menjimatkan masa bagi menyudahkan proses klik harian. Satu lagi yang menarik kedua -duanya menawarkan pembayaran komisen secara serta merta melalui Paypal dan AlertPay. Walaubagaimanapun ketiga - tiga PTC ini masih dalam pengujian Hantu PTC. Hantu PTC akan mengesyorkan kepada anda sekiranya Hantu PTC berpuas hati dengan servis yang ditawarkan oleh mereka.

Halaman Utama IfBux

Halaman Utama Buxix

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...