Wednesday, September 29, 2010

Pengenalan Program PTC Neobux

Laman Utama Neobux.com
Neobux ketika ini menjadi sebuah PTC yang paling dipercayai dan paling mendapat tempat dikalangan pengguna yang mahu menjana pendapatan dari internet. PTC ini dikatakan telah berada dalam talian sejak bulan Mac 2008 lagi. Menurut laman web Alexa, dalam masa 3 bulan ini, Neobux berada di kedudukan 456 seluruh dunia dan kedudukan 191 di India dari jumlah statistik bilangan pelawat yang melayarinya. Hantu PTC percaya, pemilik PTC ini berasal dari India berdasarkan dari data - data yang terdapat dalam laman web Alexa. Neobux ini amat popular dikalangan pengguna asia dan rata - rata mereka memberi respon yang amat positif mengenai khidmat PTC dari Neobux ini. 

Buat masa ini, Laman web ini dikendalikan dalam 2 bahasa iaitu bahasa Inggeris dan Portugis. Neobux secara umumnya, menjalankan servis pemaparan iklan secara bertempoh dan memperolehi pendapatan dari pengiklan -pengiklan yang ingin menggunakan perkhidmatannya. Selain daripada itu, Neobux juga memperolehi pendapatan dari yuran keahlian yang dikenakan ke atas pengguna.

Untuk menyertai PTC ini, pihak Neobux telah menawarkan 2 jenis keahlian iaitu keahlian percuma dan berbayar. Biasanya kalau kita menjadi ahli berbayar, kita akan ditawarkan banyak kelebihan dari ahli biasa. Apa - apapun, Hantu PTC sangat - sangat berharap agar anda semua bermula dengan keahlian percuma. Pastikan anda tidak melaburkan modal anda menjadi ahli berbayar terlebih dahulu. Keistimewaan yang paling utama Neobux ini kepada pengguna ialah pembayaran serta merta melalui akaun pemprosesan bayaran secara elektronik yang terpilih seperti Paypal, AlertPay dan Neteller dan jumlah peruntukan masa tugasan yang rendah untuk dihabiskan setiap hari.


FAKTA RINGKAS MENGENAI PTC


SUMBER PENDAPATAN 
1) Bayaran Khidmat Pengiklanan Yang Dikenakan Ke atas Pengiklan.
2) Yuran Keahlian


JENIS KEAHLIAN
1) Percuma (Standard Membership)
2) Berbayar (Golden Membership)

BILANGAN IKLAN YANG PERLU DIKLIK SETIAP HARI UNTUK PERMULAAN
4

ANGGARAN PERUNTUKAN MASA SETIAP HARI
2 minit


METHOD PEMBAYARAN KOMISEN
1) PayPal
2) Alert Pay
3) Neteller

SYARAT PENGELUARAN MINIMUM KOMISEN
 1) Pertama kali  = USD2
 2) Kali ke 2       = USD3
 3) Kali ke 3       = USD4 dan seterusnya sehingga mencecah USD10
 4) Selepas USD10, had pengeluaran minima kekal USD10 untuk seterusnya.

JENIS PLATFORM
BuxSites



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...