Tuesday, December 7, 2010

Klikerz.com


SEBELUM


SELEPAS 


Sehingga ke hari ini, laman PTC Klikerz ini telah lenyap dari dunia internet secara mendadak tanpa sebarang pengumuman dari pemilik PTC ini. Sudah 2 minggu, Hantu PTC terus cuba melayari laman web ini dari semasa ke semasa  namun apa yang terpapar pada pelayar internet masih serupa menandakan bahawa laman web ini sudah tidak wujud lagi. Dengan ini, Hantu PTC mengistiharkan bahawa laman ptc Klikerz.com ini ialah program PTC yang SCAM. Ini merupakan kali ke-3 Hantu PTC menyertai proram PTC yang scam. Di samping itu, Hantu PTC ada mencari maklumat - maklumat masalah - masalah yang wujud sebelum website ini lenyap. Berikut Hantu PTC senarai masalah -masalah yang wujud pada PTC ini sebagai panduan untuk para pembaca mengenalpasti ciri - ciri program PTC yang SCAM.


MASALAH - MASALAH YANG DIALAMI OLEH PTC INI. 

1) Bermasalah dengan Paypal menyebabkan urusan pembayaran dan pembelian terbantut.

2) Ptc ini mempunyai forum di mana ahli boleh mendapatkan khidmat sokongan jika terdapat sebarang masalah namun begitu, pemilik ptc di katakan tidak aktif dan memberi tindakbalas yang memmuaskan. Jadi, khidmat sokongan pelanggan menjadi lumpuh.

3) Membatalkan polisi pembayaran serta merta tanpa sebarang notis menandakan pemilik ptc ini membuat tindakan tanpa memperdulikan reaksi pelanggan. 

4) Paparan antaramuka (interface) laman ini tak memuaskan dengan tulisan menu bertindih menyebabkan pengguna terkeliru membuat pilihan butang arahan yang tepat. 

*P/S : Sekiranya anda mendapat ciri - ciri di atas ada pada program PTC yang anda sertai, segeralah berhenti dari membuang masa menggunakan perkhidmatan PTC sebegini. Sekian.


Latar Belakang Halaman Web


1) Alamat IP : 74.125.53.121

2) Syarikat Hosting : http://www.dynadot.com/

3) Di daftarkan atas nama : Rena G. Benoit

4) Maklumat Pendaftar :
Rena G. Benoit yang beralamat di  2073 Hog Camp Road, Tinley Park, IL 60477
United States.

Link URL Info Lengkap : http://www.who.is/whois/klikerz.com/ 



COP RASMI SCAM HANTU PTC
 
 






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...